Skip to main content

Voice Phishing - warto wiedzieć

Szanowni Klienci?

W ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS.
Działanie to identyfikowane jest jako Voice Phishing.

Nieustannie przypominamy i informujemy o zasadach bezpieczeństwa.

Zasady bezpieczeństwa dla klienta:

  • Infolinia Banku nie wykonuje połączeń wychodzących z numeru 801 321 456;
  • Infolinia Banku BPS obsługuje klientów banków spółdzielczych tylko w zakresie kart płatniczych.
  • Pracownicy odpowiedzialni za bezpieczeństwo w Banku nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientami.
  • Nigdy nie podawaj przez telefon pełnego loginu do bankowości internetowej lub pełnego numeru karty.
  • Nigdy nie podawaj przez telefon hasła do bankowości internetowe lub trzy cyfrowego kodu  z karty CVV;
  • Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
  • Poproś rozmówcę o podanie imienia i nazwiska, jeżeli ich sam nie podał. Pracownicy Infolinii Banku przedstawiają się już na początku rozmowy.
  • Pod żadnym pozorem nie przekazuj telefonicznie kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
  • Zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
  • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z bankiem
    lub zadzwonić na Infolinię Banku pod numer wskazany na karcie.

W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

Adresy placówek O.K. Banku Spółdzielczego: https://okbank.pl/adresy-placowek-banku

Beztytuu 

Komunikaty, wydarzenia, informacje aktualizowane na bieżąco również na profilu bankowym na Facebooku.

Dołącz do naszej grupy na FacebookuO.K. Bank - Oczywiste Korzyści
Jesteśmy również na Instagramie: ok.bank.spoldzielczy