Voice bot Pola do obsługi Infolinii Zrzeszeniowej BPS S.A.
Szanowni Klienci,
informujemy o usprawnianiu procesu obsługi klientów w obszarze kartowym, za pośrednictwem Infolinii Zrzeszeniowej BPS S.A.
Pola to głosowy odpowiednik chatbota, programu komputerowego wykorzystującego interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem.
Czego dotyczą zmiany:
-na Infolinii Zrzeszeniowej wprowadzono bota o imieniu Pola, który podejmie rozmowę w przypadku aktywacji, bądź zastrzeżenia karty.
Co to oznacza:
-aktywację lub zastrzeżenie karty (po wybraniu tematu rozmowy) można załatwić jeszcze szybciej dzięki połączeniu z Polą
-w przypadku wyboru innego, bardziej złożonego tematu rozmowy, zostaje ona skierowana, tak jak dotychczas, do konsultanta Infolinii.
Przypominamy o numerach telefonu:
Zastrzeżenia kart dla Klientów
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51