Tomasz Jakubiak w kampanii wizerunkowej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS
Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna, znany m.in. z programów „Jakubiak rozgryza Włochy” i „MasterChef Junior”, został ambasadorem marki: Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS, Bank BPS, Zrzeszenie BPS. Wystąpi w reklamach wizerunkowych i produktowych promujących ww. marki.
Banki Spółdzielcze i Bank BPS rozpoczynają kolejną odsłonę działań promocyjnych, rozwijających ideę „Jesteś u siebie” – miejsca bliskiego, w którym klient skorzysta z dopasowanych rozwiązań bankowych, rzetelnej obsługi, a przy tym zawsze będzie się czuć swobodnie. Główne hasło kampanii: „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta.
W reklamach jako dobry sąsiad wystąpi Tomasz Jakubiak. Można od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy zrobić wspólnego grilla. Podpowie też, gdzie i jak skutecznie załatwiać sprawy bankowe. I zrobi to wiarygodnie, bo – jak pokazują badania – zdecydowana większość z nas ma zaufanie do swoich sąsiadów (według badań Wavemaker Analytics&Insight przeprowadzonych w maju 2022 r. jest to 58 proc., natomiast w badaniu CBOS z 2020 r. aż 80 proc. osób deklaruje zaufanie do sąsiadów).
– Kucharz Tomasz Jakubiak to wyrazista postać. Chociaż od wielu lat występuje w telewizji, wciąż pozostał takim autentycznym chłopakiem z sąsiedztwa. Decyzja o naszej współpracy wynika z podobnych wartości, którymi kierują się na co dzień Banki Spółdzielcze i o których od zawsze otwarcie mówi także Tomasz Jakubiak. Jesteśmy pewni, że jego wizerunek zarówno w Internecie, jak i na witrynach oddziałów, przyciągnie wzrok klientów i wpłynie pozytywnie na postrzeganie Banków Spółdzielczych. W komunikatach reklamowych podkreślamy, że właśnie po sąsiedzku, czyli blisko, bezpiecznie i w swobodnej atmosferze, można załatwiać sprawy bankowe – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.
Kampania promocyjna składać się będzie z części wizerunkowej i produktowej. Realizowana będzie w Internecie, na portalach informacyjnych, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Działania prowadzone będą do końca 2023 r.