Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
Informacja dla Klientów O.K. Banku Spółdzielczego
z dnia 01.03.2022 r.
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie
prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Bezpieczeństwo swoich pieniędzy.
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne.
Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo
oraz ciągłość pracy naszego banku.
Ostrożność.
Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętajmy, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.
Przypominamy.
- Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba,
z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku. - Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
- Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa na stronie www.okbank.pl
- Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.
Wypłaty gotówki.
Apelujemy o racjonalne zachowanie.
Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo,
na bieżąco monitorują sytuację.
Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo,
np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:
https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html
Zarząd O.K. Banku Spółdzielczego