Skip to main content

Informacja dla Klientów - obowiązuje od 20 kwietnia 2020r

Szanowni Klienci!

PRZYPOMINAMY O NADAL OBOWIĄZUJĄCYCH ZASADACH:

  • Skrócone godziny urzędowania w placówkach Banku
    sprawdź godziny urzędowania Placówek O.K. Banku Spółdzielczego  
  • Obsługa Klienta +65 (w pierwszej kolejności) – w godzinach od 10.00 do 12.00
  • Maseczki na twarzach Pracowników Obsługi Klienta
    i Klient stosujący się do obowiązku zakrywania ust i nosa przy pomocy
    części odzieży, przyłbicy, maski albo maseczki.

    UWAGA:
     W określonych wypadkach pracownik Banku w celu dodatkowej identyfikacji
    może zażądać od Klienta odkrycia ust i nosa z zachowaniem środków bezpieczeństwa.

ZMIANA OD 20 KWIETNIA 2020r W DOTYCHCZAS OBOWIĄZUJĄCEJ ZASADZIE:

  • W trakcie obsługi Klienta w placówce Banku może przebywać maksymalnie  2 KLIENTÓW.

WSZYSTKO w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Dziękujemy za wspólnie praktykowane i przestrzegane obowiązujące
zasady zachowania i przepraszamy za niedogodności.

Zarząd O.K. Banku Spółdzielczego

Komunikaty, poradniki aktualizowane na bieżąco również na profilu bankowym na Fb.
Zapraszamy.
Polub profil O.K. Banku Spółdzielczego na Facebooku: O.K. Bank - Oczywiste Korzyści
Jesteśmy również na Instagramie: ok.bank.spoldzielczy